7/26/10

abaikan

Da lame sebenarnya aku nak wat blog.aku da berangan nak tulis blog sejak dua taun lepas lagi (secara serius la),
sbb seblum2 ni aku ade gak menulis (ke menaip?) dan aku post ke page2 sosial yg juga menawarkan blog sampingan.
(cam kt facebook,myspace n friendster.*friendster??bg sesape yg x tau.*tu pioneer social web kt Malaysia ni).
tp disebabkan aku ni seorg yg pemalas,x komited dan x konsisten angan2 aku terus jadi angan2.
(ye!!.aku mmg seorg dreamer yg berjaya setakat ni).

Tp hari ini,tanggal 26 Julai 2010(yeay!2 ari lg gaji!!) aku tergerak untuk mengadaptasikan salah satu angan2
diantara berzillion angan2 yg aku ada.(Tahniah Sauffian!!tolong doakn aku rajin update..klau sudi.).jadi,inilah kata2 pengenalan aku untuk blog aku yg
akhirnya direalisasikan.yeah!! hoye!! hoye!! lau sek me yo lai!!!...TETAPI!!!.mahu aku nyatakan di sini, bahawa
tujuan aku menulis blog ini adalah untuk suka2,mengisi masa lapang aku yg semakin banyak dan meluahkan segala
yg aku x dpt atau mampu luahkan secara lisan.BUKAN tujuan aku menulis blog ini utk bergelar INTERNET CELEBRITY
atau sewaktu dengannya.kerana hadirnya aku disini hanya untuk menulis perkara2 yg tidak mendatangkan faedah
dan cuma kata kata picisan yg dizahirkan utk kepuasan sendiri.sbb ape yg akan aku tulis disini semuanya hanyalah tentang
aku-lesu,kosong dan lompong....serta sedikit2 pasal org lain yg aku rasa nk tulis.eheh..jadi,sedikit peringatan dari
aku,jgn paksa diri untuk membaca blog ini,dan aku mintak maaf awal2 jika ade yang rasa masa dan pahala mereka terbazir bila
membaca blog ini kelak.:)









p/s:gile la!!aku da bergelar blogger.wahahahaha!! ntahpape.

3 comments:

Misslollapalooza said...

tahniah encek kuek.. saya akan jadi pembaca setia blog anda!! hoyeee2... :p

Unknown said...

tahniah bro....

fake said...

thanks beb..terima kasih smua..

Post a Comment